Veelgestelde vragen

Hier vind je alle veelgestelde vragen op een rij, met de antwoorden!
Wil je toch graag iets weten wat hier niet bij staat? Laat het ons weten.

Kan ik bij jullie parkeren?

Wanneer je te gast bent bij Restaurant Bij de Tuinman (in het weekend!) of doordeweeks voor een training of bijeenkomst op één van de locaties op De Hoorneboeg dan kun je gebruik maken van de Parkeerplaats van De Hoorneboeg. De slagboom gaat automatisch open bij op gaan, voor uitrijden krijg je als gast zijnde een uitrijmunt.
We hebben helaas te weinig capaciteit op de parkeerplaats om auto’s toe te laten zónder dat je te gast bent bij ons of op De Hoorneboeg.

LET OP: is het restaurant gesloten en ben je niet te gast op De Hoorneboeg? Dan is het NIET toegestaan hier te parkeren.
Dit lees je op de verschillende informatie borden. Onbevoegd parkeren kan je €50,- kosten dus rijd niet zomaar onder de slagboom door, ook al opent hij automatisch!

Parkeren langs de oprijlaan van De Hoorneboeg is ook niet toegestaan: dit zijn inhaalstroken voor ons op- en afgaande verkeer.

Wil je wandelen op de hei en zijn wij gesloten? Parkeer dan elders (bijvoorbeeld bij Zonnestraal of tegenover het vliegveld Hilversum) om onaangename verrassingen te voorkomen.

Mijn hond wil graag mee, mag dat?

Ja hoor! Hij is overdag welkom als wij gewoon lekker door kunnen werken en het voor de andere gasten in ons restaurant ook fijn is, daarom:
– hij is lekker schoon en droog (een natte hond vult al snel de ruimte 🙂 )
– hij past onder de tafel en is aan de lijn
– niet meer dan 2 honden per gezelschap
– komt hij niet in de (moes)tuin (zo blijven onze groenten lekker smakelijk 🙂 )

Buiten hebben we altijd een verse bak fris water voor hem staan!

Voor het diner en de avonden met muziek of een ander live optreden vragen we je lieve viervoeter thuis te laten.

Het lukt me niet om te reserveren voor 'BUITENSPELEN', wat moet ik doen?

Voor de muziek en diner avonden verkopen we van te voren kaartjes.
Dit gaat niet via onze online reserveringstool, maar via de pagina voor het evenement zelf.
Op de pagina voor ‘Buitenspelen’ vind je onderaan een knop waarmee je bij de kaartverkoop terecht komt.
Elke woensdagavond om 19:00u komen er kaartjes online voor de editie van die week daarop. (En die gaan soms hard).
Net als bij het ‘echte theater’ koop je hiervoor een kaartje en is het helaas niet mogelijk om je reservering te annuleren.

Gaan jullie ook doordeweeks open?

Bij de Tuinman verzorgt de banqueting op Buitenplaats De Hoorneboeg.
Alle gasten die op een van onze locaties verblijven worden tijdens hun training, cursus of retreate door ons verzorgd. Op doordeweekse dagen zijn dat er zo veel, dat er helaas geen gasten van buiten meer bij passen.

Omdat we tijdens de huidige lockdown geen groepen kunnen verzorgen gaan we TIJDELIJK EXTRA OPEN!
Vanaf donderdag 21 januari gaan we nu ook op donderdag en vrijdag open voor koffie en lekkers TO GO van 10:00-17:00u.
Ook kun je op al deze avonden een diner af halen voor thuis vanaf 16:00u.

Komen alle groentes uit eigen tuin?

Dat zou heel mooi zijn, maar onze moestuin alleen is niet voldoende. We hebben wekelijks honderden eters en werken daarom samen met een aantal mooie leveranciers.
Veel van onze groentes komen van De Lindenhoff : de ambassadeurs van authentieke smaak en vertegenwoordiger van kleine boeren.
Daarnaast werken we ook graag samen met lokale tuinders en (zorg)boerderijen, zoals boer Luuk van biologische Tuinderij Eyckenstein in Maartensdijk en de Moestuin van Jagtlust in ’s Gravenland.

Kan ik ook een kadobon van Bij de Tuinman geven?

Ja!
Klik op het ronde kado-symbool (links) onderin het scherm. Je kunt dan een kadobon bestellen die je zowel per mail kunt ontvangen als per post kunt laten versturen.
De kadobon is te gebruiken wanneer ons restaurant weer open is.
Wat leuk dat je ons kado wilt geven!