Veelgestelde vragen

Hier vind je alle veelgestelde vragen op een rij, met de antwoorden!
Wil je toch graag iets weten wat hier niet bij staat? Laat het ons weten.

Het lukt me niet om te reserveren voor 'BUITENSPELEN', wat moet ik doen?

Voor de muziek en diner avonden verkopen we van te voren kaartjes.
Dit gaat niet via onze online reserveringstool, maar via de pagina voor het evenement zelf.
Op de pagina voor ‘Buitenspelen’ vind je onderaan een knop waarmee je bij de kaartverkoop terecht komt.
Elke woensdagavond om 19:00u komen er kaartjes online voor de editie van die week daarop. (En die gaan soms hard).
Net als bij het ‘echte theater’ koop je hiervoor een kaartje en is het helaas niet mogelijk om je reservering te annuleren.

Mijn hond wil graag mee, mag dat?

Ja hoor! Hij is helemaal welkom als wij gewoon lekker door kunnen werken en het voor de andere gasten in ons restaurant ook fijn is, daarom:
– hij is lekker schoon en droog (een natte hond vult al snel de ruimte 🙂 )
– hij past onder de tafel en is aan de lijn
– niet meer dan 2 honden per gezelschap
– komt hij niet in de (moes)tuin (zo blijven onze groenten lekker smakelijk 🙂 )

Buiten hebben we altijd een verse bak fris water voor hem staan!

Voor de avonden met muziek of een ander live optreden vragen we je lieve viervoeter thuis te laten.

Gaan jullie ook doordeweeks open?

Bij de Tuinman verzorgt de banqueting op Buitenplaats De Hoorneboeg.
Alle gasten die op een van onze locaties verblijven worden tijdens hun training, cursus of retreate door ons verzorgd. Op doordeweekse dagen zijn dat er zo veel, dat er helaas geen mensen van buiten meer bij passen.

Maar goed nieuws:
Vanaf 8 juli zijn we in de zomervakantie tijdelijk van woensdag t/m zondag open!

Komen alle groentes uit eigen tuin?

Dat zou heel mooi zijn, maar onze moestuin alleen is niet voldoende. We hebben wekelijks honderden eters en werken daarom samen met een aantal mooie leveranciers.
Veel van onze groentes komen van De Lindenhoff : de ambassadeurs van authentieke smaak en vertegenwoordiger van kleine boeren.
Daarnaast werken we ook graag samen met lokale tuinders en (zorg)boerderijen, zoals boer Luuk van biologische Tuinderij Eyckenstein in Maartensdijk en de Moestuin van Jagtlust in ’s Gravenland.

Kan ik ook een kadobon van Bij de Tuinman geven?

Ja!
Bovenin het menu vind je de knop ‘cadeaubon’ of klik op het kado-symbool rechtsonderin het scherm. Je kunt dan een kadobon bestellen die je zowel per mail kunt ontvangen als per post kunt laten versturen.
Ook tijdens de periode dat we vanwege de Coronacrisis zijn gesloten kun je deze bestellen, daar zijn we erg blij mee. Je kunt hem dan besteden wanneer we weer open zijn.